helt slut

Det var längesen jag varit med om så här sjukt väder kan jag ju säga! Det har regnat, varit kallt och blåsigt hela dagen än så länge! Skönt att spela match i. Not.

Men matchen gick faktiskt bra endå. Konstigt nog får jag till skotten bättre om bollen är blöt, haha så jag lyckades göra tre mål idag :D Vi vann med hela 9-0, inte illa!

Är lagom trött nu i alla fall, och har träningsvärk lite överallt. Så ikväll ska jag nog hyra en film och bara slappa, skööönt! Ska ta tag i mitt liv på riktigt imorgon... lovar det! ;P

På nått sätt tycker jag att det är skönt att det är sånt här pissväder, då har man inga krav på sig att göra någonting. Då får man faktiskt bara vara hemma och ta det lugnt :P



Här har ni en bild på skuleberget i alla fall. Sjukt att vi verkligen tog oss upp för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0