skuleberget

Hejhopp! Kom hem ikväll ungefär 6 från skule...

Det har faktiskt varit ganska roligt... På ditvägen åkte vi till paradisbadet, sen vidare till stugorna vi skulle bo i.

Vi fick bo på ett ställe som hette lappudden, helt öde någonstans långt ute, i stugor. Rätt mysigt där men vi gjorde inte så mycket, grillade korv och sånt bara :) Fick Kliva upp typ åtta imorse och åka till skuleberget!

Och det var fan det sjukaste jag varit med om! Haha. Det fanns flera vägar att välja mellan... En gångväg upp till berget, en medelsvår bana, en svår bana och en extrem bana som vi inte ens fick gå. Dum som vi var så tog vi den svåra banan.

Och tja... det var rätt svårt då man aldrig har klättrat förut :P Men adrenalinet tog över, man fick helt enkelt fortsätta vare sig det gick eller inte! Man fick typ planera kliven man skulle ta för att inte ramla! haha, Ibland undrade man ju hur dom hade tänkt att man skulle komma upp! Ganska livrädd man var på vissa ställen! Men efter ca en och en halv timme var vi framme, och jag har aldrig skakat så mycket i benen i hela mitt liv! Men det var hur skönt att ha klarat det i alla fall.

Sa att jag aldrig skulle göra om det där igen men jag tror jag har ångrat mig. Det var faktiskt hur kul som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0