tisdag

Åh, känner mig arg? Vet inte varför. Är irriterad på allt och vill bara stänga in mig på mitt rum just nu :P

Lagom värdelös dag idag på skolan hade vi också! Vi hade sovmorgon till kvart över nio, men jag orkade inte skynda mig imorse så åkte inte till skolan förän klockan tio :P Vi såg endå bara på en dålig film! Efter lunch skulle vi spela kubb med alla nior, men det struntade jag och madde i och gick till henne istället!

Imorn lär vi bara städa skåpen och så, skönt att det är över snart!!!

Idag ska jag i alla fall följa med jogge på match nånstans långt bort. Kommer komma hem sent ikväll också. Rätt skönt faktiskt! Den lillen åker till rhodos imorn bitti! Ännu en vecka utan honom. Sjukt jobbigt.


Kommentarer
Postat av: CLAUDIA

Natur på Skvadern, här i Sundsvall :)

2009-06-09 @ 15:20:52
URL: http://cblomqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0