tisdag

Japp nu sitter jag har igen! Nar vi vaknade imorse sag det ut som varsta ovadret... molnigt och blasigt! Men klockan tio da vi gick ut till poolen vad det helt plotsligt klarbla himmel?! Sa idag har vi solat vid poolen hela dagen. Och det kanns! Mest i ansiktet. Nej idag tror jag faktiskt jag rakade bli riktigt brun! =)

Imorn ska vi aka pa nagon utflykt med en bat.. Ska aka till nagon strand och kolla pa ett vrak? Haha far val se. Men tydligen ska vi aka till stallet pa den har bilden

Ser val ratt mysigt ut!

Men helt arligt hoppas ja de har sista dagarna gar fort for nu vill jag faktiskt hem!

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag tycker att det såg väldigt mysigt ut:)

2009-06-06 @ 17:57:58
URL: http://sandrakemii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0