back to school

Skönt att måndagen är avklarad.. Bara sisådär fyra skoldagar kvar, suck.. Men jag kom just på att skolan kanske blir roligare då den här jävla snön är borta?!

Den håller förresten på att smälta bort nu. Man kan allvarligt talat se asfalten igen efter ungefär 6 månader. Det enda negativa är all slask som kommer.... Mina vita converse lär inte vara lika vita som nu när det här är klart  :(


 
Ikväll är det schlager pump! Funderar på om jag ska gå. Det blir säkert roligare än vanligt, men det känns som att jag har en välförtjänt (och skön) vilodag att hämta ut... Får se hur jag gör. Lutar åt träning ;)


Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-10 @ 02:19:42
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0