dålig på att blogga

Sorry för dålig uppdatering! Har haft rätt så fullt upp i helgen. Igår vart det sundsvall, jag köpte faktiskt allt jag behövde. Fick med mig fem tröjor hem, underkläder, lite smink och det bästa av allt - en telefon. Jag vart lite orolig ett tag, vi var på två affärer och på båda ställerna var telefonen helt slut. Sedan åkte vi på onoff, och där fanns det två röda kvar som tur var! Så det fick bli en röd.



Efter det åt vi middag hos mina kusiner i matfors... Segt gick det och jag kom hem ungefär åtta på kvällen. Då vart det en snabbdusch och sen till Östavall. Där var det kul ska jag säga! :D

Kom hem för ett tag sedan och snart ska vi bjuda på middag... VI ska ha en utbytesstudent här vecka sexton så hon och hennes värdfamilj (som hon har nu) ska komma hit och äta...

Tycker förresten att det är lite taskigt att det här dygnet är en timme kortare än alla andra!


Kommentarer
Postat av: anonym

är den bra? har hört att den går sönder jättesnabbt? :)

2009-03-30 @ 16:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0