döende

Åh, äntligen fredag! Skönt som bara den. Bara det att jag är hur trött som helst. Jag har varit det hela veckan, inte bra...

Idag har jag haft en riktigt ful-dag. Inga kläder passade eller såg bra ut. Jag kom till och med en kvart försent imorse för att jag inte kunde bestämma kläder! Ska bli såååå skönt att åka till Sundsvall imorn. Då bara måste jag köpa någonting nytt!

Vet inte om jag ska träna ikväll heller. Känner mig inte direkt sugen. Det här jävla knät är inte helt bra än heller! Jag kanske helt enkelt ska börja om och börja träna på måndag. Då lär jag vara mer sugen! Fast jag är fan bra sugen nu med..

Har förresten hur mycket plugg som helst de två veckorna som är kvar innan lovet... Typ 250 franska glosor, fett SO prov och ett fysik prov. Kan ingen bara döda mig...
SNÄLLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0