en helt vanlig onsdag



Såhär såg jag ut idag, som på en begravning!

Det har varit en rätt lugn dag idag, med få lektioner. Gillar verkligen onsdagar bäst. Har faktiskt haft skitroligt idag! Börjar gilla min klass mer och mer. Så dags nu kanske, efter typ tre år :P

Längtar till helgen!
har massa planer och annat roligt att se fram emot. Det är dessutom lära känna-läger med fotbollen från lördag till söndag. Det är för att vi har fått några nya spelare, så jag får hoppas att det blir kul.

Har även valt om friluftsdagen till Östersunds badhus istället för Vemdalen. Jag hoppas jag gjorde rätt val, så det blir kul! Men nu ni, är jag trött som ett as så jag ska nog vila lite. Har även franska läxa som jag inte kan, vad gör man då? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0