en lång väntan!

Jag känner mig rätt färglös just nu! Inga bra idéer, har bara massa fula kläder och ovanpå det känner jag mig grymt blek. Det här måste vara den värsta årstiden som finns. Det enda man går och väntar på är att snön ska försvinna. Just nu vill jag att en stor fet förändring ska komma i mitt liv. Fast bara en positiv såklart.

Också vill jag ha sommar (lär inte vara så ensam om det). Eller åtminstonde vår! Och ljust hår med lång lugg, precis som förut vore bra. Och gärna vara brun. Som på den här bilden!

   

Eller kanske blond?
Haha, sjukt att jag har haft sån hårfärg om man jämnför med nu!


En utomlandsresa skulle verkligen pigga upp humöret just nu... Eller vad säger ni mam & pap? host host...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0