godnatt

Har tyvärr inte så mycket roligt att berätta i bloggen, därför blir det inte så många inlägg...

Har inte gjort så mycket ikväll.. Tränat, solat och tonat håret. Håret vart lite mörkare än vad jag tänkt mig men skitsamma. Jag bryr mig faktiskt inte, hur illa det än låter!

Jag fick ett brev idag, från vårdcentralen, det stod att jag inte var allergisk mot något. Jag var och tog blodprov för att kolla det förra veckan. Men då undrar jag vad det annars kan vara?

Såg på ett program häromdan
och då var det en tjej som hade exakt samma problem som mig, dvs problem med att andas. Då sövde dom ner henne och grävde i näsan och sedan skar dom bort en liten bit som satt ivägen... Låter mysigt va? Jag har en liten känsla av att det är exakt så jag kommer få göra... Men jag gör faktiskt vad som helst bara det blir bättre!



Men men, nu ska jag hålla mig ifrån bloggen ett tag så ni slipper få läsa de här tråkiga inläggen! Kommer tillbaka då jag har nått kul att berätta :)



Blir förresten inget Sunsvall imorn, får spara pengarna till en annan gång! Men däremot så ska nog kristin sova hos mig imorn. Mysigt :)

What you don't know wont break your heart. But what happends if you know?

Kommentarer
Postat av: krick

hjärta!

2009-03-06 @ 12:29:54
Postat av: ALICIA - shopping & foto

kolla gärna min blogg om du har lust =)

2009-03-06 @ 12:35:07
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/
Postat av: anonym

sluta inte blogga bara! :)

2009-03-07 @ 15:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0