jag ser kort ut!



Haha, hittade en bild på mig sen i lördags! Eller en halv kanske man skulle säga. Jag undrar vem jag pratar med, ser ut att vara intressant! hehe.

Idag har jag vart i skolan och sen solat på träningshuset. Jag tror jag ska ta det lugnt med solningen ett tag nu, det börjar nästan synas att det är solariebränna:P

Blev ingen träning för mig idag. Känns som att mitt knä kommer spricka då! haha, fast jag hade säkert kunnat träna om jag ville, men är man lat så är man!

Imorn är det nationellt prov i engelska.. Uppsats.. Väldigt roligt. Not!

Nu har vi äntligen bestämt klasströja också. Trodde aldrig vi skulle bli överrens, men det vart vi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0