lära-känna läger

Igår, ungefär tolv på dan, åkte jag och elin till alby på "lära-känna" läger. Där gjorde vi först lite övningar och sånt så vi skulle lära känna varrandra bättre.

Efter det så
lagade vi mat, spelade buzz och sjöng singstar. Det var riktigt roligt faktiskt! Vi kollade även på melodifestivalen.

Fyfan säger jag bara, vilka idioter bor i sverige egentligen?
Men alla vart typ skitglada för att inte ugglan vann! Det hade nästan vart ännu värre, tror jag? Sjukt dåligt i alla fall!

Ungefär hälften av tjejerna stannade kvar och sov över där. Vi somnade nog inte förrän tre! Vi provade att köra "anden i glaset", men det gick nog inte riktigt lika bra som vi hade hoppats! haha.

Ska se om jag får tag i några bilder från helgen senare. Men nu ska jag städa rummet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0