motivation, vart är du?

Var på pump igår med Jenny. Det var rena döden.. Det var verkligen skit tråkigt. Den rätta instruktören var inte där så vi hade en annan. Man kan säga att passet gick i slowmotion med grymt gammal musik. Inte så roligt alltså! Jag tror det blir vila från träning nu i helgen. Känns som att jag behöver det!

Vaknade och var skittrött imorse och det har hållt i sig hela dagen så jag gick hem halv ett från skolan idag. Struntade även i att göra franskaläxan igår, det är inte likt mig! Jag vet inte vart all motivation har tagit vägen? Känner mig skitlat! Ryck upp dig linnet!

Nu ska jag nog plugga lite i alla fall... Och ikväll ska jag åka till Fränsta och sola med Elin, Eve och Alice! Vi lär även basta och bada så det blir mysigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0