nytt rum!?

Sorry för dålig uppdatering, har helt enkelt inte haft tid! Känns som att varje dag ser likadan ut... Skola, äta, träna, skola, äta, träna osv... Lite tråkigt måste jag säga!

Ikväll efter träningen gjorde jag en rätt omöjlig sak! Jag möblerade om Amandas rum, där jag i princip har flyttat in nu. Sängen på bilden stod åt andra ledden innan. Det var som sagt nästan omöjligt att kunna vända håll på den, men klart jag klarar det ;) Det vart dessutom mycket bättre!



Nu kommer jag sova gott :)

Kommentarer
Postat av: krick

ska bli din nya inredare!

FUCK VA NICE DE BLEV:D

2009-03-11 @ 19:23:09
Postat av: krick

hahahah fult att de står en ajaxflaska där på hyllan:P haha

2009-03-11 @ 19:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0