Sundsvall

I fredags hade jag grymt kul med elin och kricki. Vi tog fel på tiden när vi skulle åka till sundsvall, och trodde att 12.23 var 11.32. Så vi gick till station en timme för tidigt! Haha, väldigt smart!

Väl på tåget så åkte vi lite billigare också. Jag och Kricki lurade tågkonduktören att vi bara var femton år, så vi kunde dela på en vuxenbiljett. Hon trodde nog inte riktigt på oss... men det funka :D



I stan köpte jag en skitsnygg kofta, två trosor, tights och en kjol. Också gjorde allihopa ett till hål ;)

På kvällen såg vi på bio, I taket lyser stjärnorna, och jag har nog aldrig gråtit så mycket på en film någongång! Den var faktiskt jättebra, och om det är någon som inte sett den än, så se sen!

 
Riktigt sorglig!


 
Lill Tzatsiki har vuxit upp och blivit snygg tzatsiki!


Vi kom hem ungefär tio på kvällen, då laddade vi ner en film, Friday 13th, och såg på den mitt i natten. Helt ärligt så vet jag inte om den var bra eller dålig, för jag somnade! Det gick verkligen inte att hålla ögonen öppna! Tur det antar jag? För den ser rätt läskig ut!


Kommentarer
Postat av: DIXIE DELANIE

Have a nice day!



Many hugs Delanie! :)

2009-03-16 @ 13:58:07
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0