utmattad!



Har just städat/dammsugit/dammtorkat
och tvättat kläder i nästan två timmar! Vet inte vart jag fick det ifrån, men jag kom på att jag skulle börja städa huset. Och när jag var kvar med undervåningen så kunde jag ju inte låta övervåningen vara smutsig så jag vart tvungen att städa hela huset! Phhhu, skönt att det är klart och rent nu i alla fall! 

Annars har jag inte hunnit med så mycket idag. Var en sväng på träningshuset och sprang typ 35 minuter förut, bokade även tid för "gymintroduktion", man måste få det innan man får gymma! Så ska dit halv sex igen. Ska nog gymma lite efteråt också. Tänkte även tona håret ikväll!

Idag, äntligen, kommer skruttis hem! Så imorn ska vi nog till Sundsvall och shoppa/gå på bio. NICE! Men nu måste jag fixa nått att äta innan jag dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0