bra början

Nope, jag har inte dött! Har bara varit lite lat...

Var ute en sväng igår kväll. Men det var nog det värsta jag varit med om. Så himla tråkigt, och då skojar jag inte! Dansshowen var däremot lite bättre. Älskar att sitta och kolla på dans!

Idag har vi spelat premiärmatchen. Det gick väldigt bra faktiskt! Vi spelade mot OPE och vann med 8-1. Känns som att det kommer gå bra iår. Jag, Jenny, Sara och Ida gjorde två mål var! Skönt att vara igång igen :D

Ikväll har jag inte en enda jävla aning vad jag ska göra. Ligga hemma och dööö? Det är nog så det kommer sluta.... Vet inte vad jogge ska göra heller. Är så sjukt kär i pojken att det är sjukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0