dålig dag

Nej idag har det inte varit någon bra dag.. Var såklart jättetrött då jag vaknade imorse eftersom att jag inte sov någonting i lördags.. Så det känns som att allt har varit fel. Och självklart så fick jag ha muntliga nationella i matte idag, av alla dagar. Dessutom så fick jag vara med dom enda tre personerna som har gymnasiematte i nian. Ja så jag kände mig ju lagomt smart där bland dom! Det gick verkligen inte bra!

Tur nog fick vi sluta tidigt. Har hunnit sovit en timme efter skolan. Tror jag ska lägga mig tidigt ikväll också, gillar inte att sova på dagen...

Just nu känns de som att jag vill bort härifrån till grekland nuuuu! Fast det är bara tre dagar kvar, otroligt bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0