en dag kvar

Sorry, hann inte blogga igår. Det var i princip bara skola-äta-match! Matchen gick förresten kanonbra. Men det var hur jobbigt som helst! Men vi lyckades tillslut vinna med 5-2. Och enligt domaren kom alla målen från mig ;)

Inatt har jogge sovit här, och jag skippade elevensval och tog sovmorgon till tolv! Har dessutom bara haft en lektion idag, för det blev ingen NO. Lagom slapp dag! Som alla andra dagar!

Har nyss städat och dammsugit hela nedervåningen. Jag får sånna ryck ibland då det börjar bli för stökigt! Vet att mam o pap kommer bli glad iaf! =)



Idag har jag hur mycket som helst att göra känns det som! Ska fortsätta städa lite till, sen träna inför SO prov, Musik prov och göra en svenska uppgift. Ska även hinna tänka på vad jag ska packa?!

ÅKER IMORNKVÄLL VAFAN :D

Och jag måste fixa massa ny musik! Musiktips någon???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0