inte alls bra!!

Kan inte alla bara skriva en kommentar om varför ni läser min blogg? Roligare att skriva då, om man vet varför :P


Annars har jag bara damp just nu.
Vet inte varför. Kanske är för att jag sovit lite. Eller för att jag inte snackat med jogge på hela dagen? Är man beroende så är man...

Imorn är det i alla fall friluftsdag / fotbollsturnering. Får sovmorgon och det är bra.




Min balklänning är förresten nästan så gott som klar nu.
Jag kanske kanske kanske slänger in en bild här om ni har tur.

Kommentarer
Postat av: Anonym



vi har tur, så därför slänger du ut en bild ;D

2009-05-19 @ 20:07:17
Postat av: anonym

för att din blogg är bra ;)

2009-05-20 @ 16:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0