less less less

Har nyss varit på IP och kollat på fotboll. Det var P15 som spelade, vart tvungen att se hur bra dom var för vi ska ev möta dom på söndag... Kan ju inte säga att dom var bra i alla fall. hehe, men jag är rätt säker på att vi kommer få stryk endå! Haha.

Blev väldigt sugen på att spela faktiskt, men jag tvivlar på att det kommer gå bra för mig! Kommer orka cirka 5 minuter och sen vara död? Helt allvarligt så är min kondition inget att skoja om:P Kommer också vara alldeles för rädd om knät för att våga göra något. Men är säker på att de blir kul endå!

Snart kommer jogge och sover här, mysigt :)

Imorn ska jag på en teknikdag för tjejer på boberg. Anmälde mig bara för att slippa skolan! Sjuuuuukt less alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0