söndag

Jag, Madde, Julia och Sara hamnade nere på ede igår och fiskade. Eller Madde fiskade. Ingen annan hade med sig spö... Men det var roligt endå. Längtar till sommarn då man kan vara där och tälta :D

När vi kom hem så kom Julia och Madde till mig och såg på film. Sex drive hette den och den var jätte dålig! Jogge och Kakan kom och hälsade på (lite för fulla kanske?) senare, jag trodde vi skulle väcka hela huset men tydligen har mam och pap sovit?:P Tur det!

Alla utom jogge gick hem typ tre inatt. Och jag o jogge var vakna till sju... Så jag har inte sovit en blund på hela natten! Jag tror jag har sovit imorse från typ åtta till tolv. Det är bra. Not. Jag vet en som kommer somna tidigt ikväll i alla fall!



Har fotbollsträning ikväll också och vetifan hur jag ska orka med den??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0