sondag

Hej hopp! Ryktet har spridit sig att det ar vralvarmt hemma?! Men ingenting slar varmen har tror jag... till och med klockan sju pa kvallen haller man pa att do! Brannan blir battre och battre... men kanner mig ratt blek enda. Har daremot brant mig overallt tror jag, och det ar inte sa skont nar sangen har ungefar lika hard som sten!

Det borjar faktiskt bli lite trakigt har, saknar alla vanner hemma redan! Kanner mig typ isolerad av att behova vara med mam och pap i en hel vecka utan att traffa nagon annan jag kanner! Men det ar val bara att halla ut tror jag... "bara" 5 dagar kvar trots allt!

Sitter har och vantar pa att jogge ska logga in pa msn nagongang! Betalade datatiden for 30 min men det blev visst 60 min? Dubbelt sa bra bokstavligt talat! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0