stan snart?!

Ledsen för dålig uppdatering! Har verkligen inte hunnit. Har varit i skolan idag, slapp dag som fan! Har bara gjort nationella prov i matte, haft en halv idrottslektion och två timmar slöjd. Great.

Efter skolan gick jag nästan direkt till jogge, sedan hann jag bara hem en timme innan det var träning.

Jag har varit på min första grästräning ikväll. Det var verkligen väldigt jobbigt. Vi sprang den mest av tiden faktiskt! Det känns en del att jag har missat några träningar. På lördag ska vi ha en träningsdag på ESK och på söndag blir det ev en träningsmatch. Jag längtar faktiskt! Om det inte vore för min förjävliga kondis :P

Måste även köpa nya fotbollsskor så fort som möjligt!! Ska köpa de här:


Dom är lätta så att man springer extra fort. Som en billigare variant av vapor! Perfekt:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0