torsdag

Kul att ni fortsätter läsa trots att jag är så dålig på att skriva :)

I stan hittade jag faktiskt jättemycket! Men min plånbok klarade inte av allt så det blev bara två par shorts, en klänning, bikini lite smink och fotbollsskor! Jag är rätt nöjd endå. Det var ju inte sådär superkul att vara där själv men det funka :P

Har testat fotbollsskorna för första gången idag. Helt perfekt är dom! I'm in love! Längtar väldigt mycket till matchen på lördag. Vi möter OPE hemma på esk kl 13.00 ;) Är taggad måste jag säga. Förutom att KNÄJÄVELN har blivit värre. Varför just nu undrar jag?

Annars leker livet rätt så mycket? Ska sova hos jogge ikväll dessutom, ännu mera plus! :)



Är ensam hemma hela kvällen imorn, gött :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0