torsdag

Blir ingen match mot killarna på söndag! Rätt synd för jag var peppad.

Dagen idag på boberg var rätt kul. Men jag var/är trött som ett as! Tror till och med att vi blir med i dagbladet imorn? haha, får väl se!

Borde egentligen lägga mig och vila nån timme nu men då kommer jag aldrig orka gå på fotbollsträningen... Och om jag visar för mam o pap att jag är såhär trött så kommer nog inte jogge få sova här så ofta :P Blev riktigt sent igår kväll alltså, ingen av oss kunde somna! Så jag har kanske sovit 4,5 tmmat inatt? gaah, ska verkligen lägga mig nio ikväll!

Igår fick jag en röd prick i ögat, och idag tror jag att det har blivit värre?


Har ingen aning om vad det kan vara :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0