tråkig dag!

De första timmarna då man är hemma och är sjuk är bara sköna. Men när man sen har varit hemma en hel dag helt ensam så blir det grymt tråkigt! Senaste timmarna har jag nästan avlidit!! Har inte haft mycket att göra.

Försökte se en film förut men jag blir jämt alldeles för uttråkad, så jag började dammsuga och dammtorka huset istället! Vet inte vart jag fick det ifrån men jag vet två stycken som kommer bli glada över det i alla fall.

Får hoppas att mamma går med på att jag åker till torpshammar ikv och kollar på fotboll. Det är Ånge som spelar mot torpshammar. Och jogge spelar så det kan man ju inte missa :) Måste verkligen ut och hitta på nått idag annars vet jag inte vad jag gör:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0