bio

Jogge tycker att jag nämner honom för lite i bloggen. Det var därför det där inlägget här nedanför kom så hastigt upp. Okej, det var kanske lite för att jag älskar honom också ;)

Satt nyss och åt kyckling, med tallriken på bordet bakom ryggen. Också hoppar hasse upp på min stol, jag trodde han ville gosa eller något, men näe, då hör jag att han tar en kycklingbit från mig och sätter sig på golvet och smaskar. Suck.

Var i hsand i torsdags, fixade allt som skulle fixas, och igår var jag på john bauer och fixa lite till. Men dom flesta jag skulle träffa på john bauer var inte där, så jag ska komma tillbaka dit på onsdag istället. Så det blir ännu mer chill nu då :P

Efter det kom jogge till sundsvall. Vi åt middag och såg på bio. Kollade på "2012". Den var rätt läskig... Den höll på i typ 2,5 h och den var typ stressande hela tiden. Men lite dåligt slut kanske? Aja, ska inte avslöja för mycket för er som tänkte se den...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0