dum i huvudet

Hej, är tillbaka i hsand nu efter lovet. Känns sådär. Men det känns såklart bättre då älsk ligger här brevid och sover.

Dum i huvet som jag var igår så glömde jag nyckeln till lägenheten igår! Och jag kom på det när jag satt på tåget... Så jag började hata mig själv och fundera på hur jag nu skulle komma in. Jag menar, hur kan man glömma nyckeln, det viktigaste? Jag och jogge stannade i stan i alla fall, åt på kermit och såg på "trubbel i paradiset" på bio. Efter det fick vi åka bil med Sofie (min rumskompis) upp till härnösand (jättesnällt!) och hon hade nyckel och kunde låsa upp... TUR!

Har fått nyckeln nu av en klasskompis från ånge som kom med bussen samma tid... Så det löste sig ju som tur var! Nu väntar bara en tråkig skoldag. Och jag måste leta reda på syon (säger inget mer)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0