HELT RÄTT!

Hello alla nyfikna bloggläsare!

Mötet idag gick finfint, gillar verkligen skolan och klassföreståndaren verkar hur skön som helst. Så så fort jag blivit utskriven från skiten i härnösand så börjar jag i sundsvall istället :)

Inte nog med det, min klass, eller alla ettor har APU just nu, till och med vecka 47. Det betyder att jag kommer kunna jobba hemma med det jag kommit efter med, i cirka två veckor! Det är så jäva skönt!! :D Tänk att inte behöva gå till skolan en ändå gång på två veckor... Okej, ska dit en dag nästa vecka och fixa det mesta, såsom dator (som jag kommer få) och testa lite kläder de ska beställa. Och träffa alla lärare. Men det här känns fan hur bra som helst.

Frågan är varför jag i helvete inte valde det här från första början??



Ville förresten inte åka tillbaka till hsand ikväll så jag åkte hem till Ånge. På lördag åker vi dit och hämtar alla mina grejjor och på måndag eller tisdag ska jag till skolan i hsand och lämna tillbaka böcker m.m. Skönt att inte behöva gå till den skolan nå mer :D

Just nu älskar jag mitt liv! Ser fram emot att börja skolan igen och blir inte deppig av det såsom jag blivit förut. HÄRLIGT!!!!

jag avslutar med en otroligt gammal bild på mig:



SO LONG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0