julskyltning

Hej! Äntligen har det kommit snö!! Det kom ju perfekt till julskyltningen som är idag =)




I helgen har jag inte gjort så mycket... Har mest varit med Jogge (för ovanlighetens skull..) :D Idag måste jag verkligen sätta igång och plugga matte. Har prov i det imorgon. Och det vore hemskt om jag inte klarade det. Jag har ju trots allt haft en vecka på mig att plugga. Varför börjar jag jämt i sista sekunden?

Tur som jag har i alla fall så hittade jag julklappar till jogge igår. SKÖNT! Då är den svåraste delen borta :) tror det blir riktigt bra också.

Imorn blir det skola igen... Har Matte/engelska och sedan får jag nog åka hem med 2-tåget. Skönt! Måste verkligen ligga i den här veckan så allt blir klart. Ska plugga till ett prov, göra en datakunskaps uppsats och en idrottsrapport. Det ska nog gå bra. Är bara så fruktansvärt less på tåg redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0