konstigt, men kul!

Okej, det blev en minst sagt konstig kväll/natt igår. Men jag hade kul ändå:D Det började med att kricki och elin kom till mig, där var vi ett tag innan vi gick till elliot vid nio. Där var typ alla mina kompisar och typ alla jogges :D Så det blev faktisk kul;D

Men typ tolv vart jag och kaka tvungen att hjälpa jogge hem. (som inte mådde allt för bra). Och efter lite omständigheter på vägen så var vi hemma. Vi åt köttbullar och sedan sov vi alla tre i samma säng, haha.

Nu sitter jag här hos jogge och kollar på reprisen av idol. Jogge ligger och sover i soffan, sötnosen. Han är ensam hemma till typ tolv inatt, mysigt :) Så vi lär ju inte göra så mycket. Eller jag. För han kommer nog sova hela dagen... :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0