ledig

Hej!

Har inte haft någon som helst lust alls att skriva i bloggen så då har jag inte gjort det heller. Har egentligen inte haft mycket alls att skriva om faktiskt..

I lördags städade vi ur lägenheten på cirka en timme, det blev tomt men nu är däremot alla saker i mitt rum här hemma istället. Känns faktiskt bra att ha flyttat måste jag säga!



Har varit hemma hela veckan faktiskt. Har skrivit ut mig från Härnösands gymnasium men inte börjat på John Bauer än, så jag har varit ledig kan man säga:P Haha, alltid kul med ett extra lov!

Men imorn ska jag åka upp till Hsand och lämna igen böcker och fixa några papper. Sedan åker jag och sover en natt hos kricket i lyan och på fredag går jag på John Bauer och fixar allt som måste fixas. Efter det kommer älsk till Sundsvall och då ska vi gå och se på "2012". Har hört att den är bra så man måste väl prova:)

Så det blir alltså två fullspäckade dagar framför mig. Roligt :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0