överkänslig!

Hej!

Nu är jag tillbaka som ni kanske märker. Har inte haft någon lust att skriva..

I onsdags var jag på John Bauer och träffa lite lärare och så. Fick en massa grejjer att plugga in också -.- Så jag får väl börja skärpa till mig lite. Fick även en bärbar dator... Gillar dock min gamla bättre :(
Det här är förresten min sista lediga dag innan jag börjar på måndag. Ska bli rätt skönt att börja igen och få igång lite rutiner :) Men det kommer bli fullt upp, ska åka tåg 06.10 varje morgon och komma hem ca 6 på kvällen varje dag....

Igår var jag på Krickis skola lite. Hon använde mig som kund och gjorde ansiktsbehandling med massage, ansiktsmask, skrubba ansiktet, noppa & färga ögonbryn m.m. Riktigt skönt faktiskt, kändes nästan konstigt att få sån lyx utan att betala;)

Efter det hämtade mamma mig så åkte vi på sundsvalls sjukhus. Här i ånge sa dom att jag hade polyper i näsan.. att det var det som gjorde mig täppt. Men i sundsvall så såg dom inga polyper? Dom sa att jag hade överkänslig näsa :P Och att det inte går att göra nånting åt, hmm, roligt!! Så jag blir typ mer täppt och uppsvullen av starka dofter, röklukt och sådant. Så nu allesammans får ni sluta använda parfym :) Eller nej förresten, det tänker inte ens jag göra. Älskar goda dofter ju!!



Det var väl allt för mig. Tänker berätta att jag ska klippa mig på måndag också. Hade helst gjort det idag men det var fullbokat :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0