perfekt

Tja!

Somnde med kläderna på i jogges säng igår, woops, haha. Han stack och jobbade kl 7... Och han slutar halv 10 stackarn. Fast jag följde med han på knutis förut, så en hel dag utan honom blir det inte minsann :)

Fick ett brev idag från sjukhuset, det stod att man skulle ringa och boka en tid själv. (ska dit och operera bort polyperna). Så jag ringde förut, och gissa vad!! Jag fick tid redan på torsdag. Så jag ska dit vid två och mamma följer med. Hoppas som tusan bara att jag får operara på en gång. Det vore faktiskt grymt nu när jag ska börja spela fotboll igen (på gymnasiet).



Så nu blir det två fullspäckade dagar igen. Imorn ska jag på john bauer, följa med kricki o simma och sedan sova hos henne. På torsdag ska jag följa med hon på skolan också ska jag vara hennes kund på ansiktsbehandling kl 12. Och efter det blir det sjukhuset :) GREEEAAAT:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0