prov, prov, uppgifter läxor, gah

Skönt med fredag tänkte jag ända tills lektionerna började. Har nyss gjort ett datakunskapsprov. Jag som aldrig har haft datorkunskap i hela mitt liv. Men det gick rätt bra ändå konstigt nog. Sen ska vi även göra en uppgift om datorer i arbetslivet medans vi var på APU? Jag var inte ens på APU!! Oush, Jag blir så stressad av allt det här!

Efter den här lektionen (som håller på 100 timmar till) så är det svenska. Där är det nog ännu mer uppgifter som jag måste göra eftersom att jag kommit efter... Får hoppas att läraren är snäll och inte ger mig allt för mycket. Annars har jag kommit igång lite grann redan. Har gjort klar de två uppgifterna jag skulle göra i matte och närningslära. Då är det bara ett prov i varje som är kvar...

Får hoppas att vi får sluta tidigt idag. Vill hem! Vill ha helg.

Annars har jag klarat den här första veckan rätt så bra. Det har varit kul=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0