det värsta som hänt mig

Nej alltså, ibland vill man bara sjunka ner genom jorden. Det ville jag igår, big time. Så jäääääävla pinsamt. Vill inte leva längre, haha. Och såklart tänker jag inte berätta mer än så ;) Men det var verkligen frukansvärt. Jag längtar tills den dag jag glömt alltihop.

Sitter här nu, vill helst att klockan ska stanna men den går och går och snart måste jag cykla till skolan... Börjar 09.35. Har bara engelska, svenska och matte idag men slutar halv 4 :( På lunchen ska i alla fall jag möta joggissen och gå på stan ett tag. Men just nu ligger han mysigt i min säng och sover =)




Kommentarer
Postat av: sofie

;)

2009-10-08 @ 12:55:59
URL: http://sfsjstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0