en god gärning?

Åh vilken snäll människa jag är!

Var ju och tvättade förut, och bara för att jag heter Linnéa
hittade jag en mobiltelefon i tvättstugan! En rätt bra sådan... Så jag tog hem den för att kolla lite. Men då jag kom hem och skulle testa mitt SIM kort så stod det "sätt i rätt SIM kort". Så den var alltså operatörslåst... Jahapp, tänkte jag, då var det roliga över! Men efter ett tag ringde telefonen, "håkan" stod det. Och jag svarade...



Han frågade om jag hade hittat en telefon, "ja" sa jag (vad annars liksom? haha) och lät jättetrevlig. Berättade sedan vart jag bodde och vad det stod på dörren och nyss var dom här och hämtade den. En man, en kvinna och en hund. Dom tyckte jag var jättesnäll som lämnade tillbaka den. Men det var ju inte direkt min första tankte;)haha.

Men glad blev hon, och jag har gjort en god gärning idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0