ensamt

Hejhopp. Sitter här i lyan som Kricki säger. Är helt ensam i tvåan nu, ska vara det hela veckan. Lite läskigt med tanke på alla äckliga skräckfilmer vi sett i helgen. Mår dessutom inte alls bra tror jag. Mår typ illa, har ont i huvudet och är trött som ett as... jobbigt, har en del att göra.

Kom på att jag inte har någon frukost hemma tills imorn heller. Möjligen havregrynsgröt utan sylt och mjölk eller onyttiga rostade mackor... Inte bra. Tänkte spara alla matpengar jag fått så min frukost lär ju se ut så hela veckan.

Det här är i alla fall sista veckan innan lovet så jag ska försöka hålla ut. Men jag skulle inte bli allt för ledsen om jag råkade bli sjuk... Åker nog hem på torsdag kväll i alla fall. Vill helst hem tidigare :( Lite less nu. Lovet skulle sitta bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0