godnatt

Det går inte så bra med den här bloggen just nu... Mest beror det på att jag varit hemma i helgen och haft fullt upp. Stannade hemma igår med, åkte tillbaka till härnösand imorse. Det var så himla skönt att vara hemma lite extra! Nu blir det bara tre nätter jag sover här.

Har förresten inte sovit mycket alls inatt! Somnade ett och vaknade fyra. Skulle med tåget klockan sex och sen dess har jag varit i skolan ungefär... Så jag funderar starkt på att gå och lägga mig snart.

 

Imorn kommer älskling hit,
det ska bli så skönt! Det var hur länge sen som helst han var här. På fredag åker vi dessutom till hans stuga och stannar tills på söndag, gillart :D det kommer bli hur bra som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0