i härnösand

Hej! Det har varit en rätt konstig dag idag. Vaknade hos jogge kl 10 (har jag berättat att jag sovit där varje dag i typ 5 månader? :P) sen gick jag hem och åt frukost och duschade. Jag kom jag tillbaka vid tolv, då sov han fortfarande. Då jag la mig också i sängen och typ halv fyra vaknade vi igen :P

Tog tåget med kricki ungefär kl 6 och sen bussen till hsand kl 8. Sitter i lägenheten nu. Ska nog möblera om lite här, borsta tänderna och sen sova. Eller ta med datorn till sängen och vara vaken lite till. Har inte bestämt mig riktigt än :)

Har däremot bestämt att kricki ska komma till mig på tisdag och sova över! Det blir kul, hon har inte sett hur jag bor än :) Så jag kommer nog klara den här veckan.. Fast joggish är i stockholm tis-tors så vi ses inte förän på fredag :( alltid lika jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0