jag försov mig!

Ahmahgardh

Försov mig idag, till 07.20. Fick ett sms då av Cecilia så jag vaknade. Tror jag stängde av alarmet imorse och somnade om... Hade hon inte skickat smset i alla fall så hade jag nog sovit nu med ! Som tur var går det en buss typ 07.50 så jag hann till skolan. Men jag är grymt trött. Somnade nog inte förän 4 inatt, eller imorse. Olika anledningar men det är i alla fall lugnt nu som tur är!!

Har håltimme nu till halv 1 så om jag är smart så går jag och lägger mig nu! Ska ha ellära sen i typ två timmar, ganska tråkigt men jag får hålla ut, åker hem imorn fan :D vill hem till min älskling.

När jag kommer hem efter skolan idag är det bara att börja städa, packa och tvätta. ROLIGT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0