mami ringde

Nu känns det lite bättre, mami ringde just. Också ska hon fylla på min telefon :D

Dum som jag är glömde jag min LG telefonladdare hemma i Ånge. Men hade otrolig tur som tog med en gammal sony ericsson laddare hit, för nu kan jag använda en gammal telefon som jag fått tillbaka av kricki. Bara det att det hörs hur dåligt som helst för den som ringer till mig... Får väl helt enkelt börja skrika i telefonen istället. Hellre den är att vara utan telefon alls! :P Det hade varit katastrof!

Nu ska jag nog ta en varm dusch och sedan göra middag. Har inte ätit sen kl 2 men är inte hungrig? Wierd! Får också hoppas att min käre pojkvän hör av sig ikväll, han är i sthlm med en kompis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0