städdag

Tjoho. Sitter i lägenheten nu. Har precis städat köket och toaletten. Ska nog ge mig på rummet snart och möblera om också... Slutade 11 idag, hur jävla skönt som helst. Så nu är det bara två skoldagar kvar innan jag kan åka heeem. Har jag tur får jag skjuts hem också, hoppas det =)

Sov nog inte mycket inatt förresten. Somnade kanske ett, skrev sms i sömnen nästan och typ klockan tre ringde älsk och pratade en stund. Dom hade varit ute på krogen i sthlm alltså, så tro inte att vi brukar prata med varandra mitt på nätterna, haha.

Har jag tur så kommer kricki hit idag med, får se =) Annars kanske jag ska ge mig iväg å träna? borde borde borde...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0