träna?

Hejhopp. Sitter här trött och kall. Skulle lätt kunna sova en stund nu. Men det är såklart massor av saker att göra. Fast ändå inte så farligt mycket. Ska nog bara ner på coop och handla nyttig mat (jag och jogge har börjat ett nytt liv, haha) Jag får se hur länge 200 kr räcker men det ska nog gå bra.

Hade egentligen tänkt träna ikväll, spinnpump hette det. 30 min spinning, 30 min pump och 30 min stretch. Lät rätt kul. Men det känns som att jag vill sitta i sängen ikväll med en kopp te och börja läsa engelskaboken vi ska läsa. Så det lutar åt det hållet. Får nöja mig med en promenad till coop, plus att vi hade orientering idag på idrotten. Men till veckan ska jag skärpa mig;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0