varför just nu?

Nej, det är inte okej att blogg.se börjar sega och sluta fungera precis då jag tänkte börja göra om bloggdesignen... Definitivt inte okej. Så nu får bloggen väl se ut såhär ett tag. Tills jag orkar fixa till den igen då det funkar att göra det.

Har i alla fall varit och handlat nu. Pengarna räckte så det var bra. Nu sitter jag i sängen. Måste ta något att äta innan jag dör av hunger. Sen funderar jag på att se the final destination. Har inte sett ettan tror jag... Fast egentligen borde jag göra en verkstads uppgift eller läsa lite i engelska boken men det är en annan historia... hehe också ska jag checka busstider så kinky kan komma över! kanon!

bilder fungerar såklart inte heller att ladda upp så ni får ett tråkigt inlägg nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0