allt e grått

Håller på att färga håret nu. Det behövdes verkligen! Senaste tiden har jag varit såååå less på mitt hår och alla mina kläder. Allt har bara sett fel ut, och då blir jag inte alls peppad att gå i skolan heller.

Färgade den gamla vanliga färgen som jag brukar ha, så det blir nog bra. Eller vad som helst blir nog bra. Bara det inte är som det varit nu.

Har lust att bara göra något som jag aldrig gjort förut, eller typ köpa kläder jag aldrig skulle köpa. Få lite spänning i livet, just nu ser varje dag likadan ut och allt e bara grått och trist. Förutom jogge då, han e färglad och underbar som vanligt.

Men jag vill göra något roligt helt enkelt.
Såå, någon, ge mig upplevelser? bidrag? nya kläder? :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0