hittade ingenting

Tja! Är helt slut. Har varit på stan och letat kläder i typ fyra timmar nu! Sjukt jobbigt, för jag hittade aldrig något. Då man verkligen måste ha kläder och har pengar, finns det aldrig något som passar bra.. Dåligt måste jag säga!

Men jag köpte i alla fall en tröja, en foundation, värmeskyddspray, och en bh. Får väl nöja mig med det ett tag. Men jag känner att jag måste till Sundsvall och handla snaaart...

Har ont i ryggen nu som en jävla tant, jobbigt!! Ska nog ta en varm dusch snart och hoppas att det blir bättre, och sen gå över till Matilda och Linn och äta middag. =)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha fult att dina nya kompisar har samma namn som mina..

2009-10-01 @ 18:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0