I Ånge

Jahapp, då var man i Ånge igen! Det känns rätt skönt. Speciellt att veta att jag bara kan gå in i garaget i huset brevid för att träffa jogge :)

Den här veckan har fan varit rätt lång endå. Men älsk kom i torsdags och det gjorde allt bättre. På hemvägen igår stannade vi i Sundsvall och åt och såg på bio. "Gamer" hette filmen, ganska bra faktiskt. Skaplig i alla fall.

Idag ska jag spela fotbollsmatch. Känner mig rätt dum som inte tränat på flera veckor och endå får komma hem och spela full tid... Men det beror på att vi bara e 11 st idag, kanske blir 13 st, hoppas det. Det var i alla fall jättejätte längesen jag spelade fotboll! så jag får hoppas det går bra... ;P



Imorn så sent som möjligt åker jag tillbaka till hsand.. Blir en ensam tråkigt vecka igen:( Inte förän den är över flyttar Sofie in... Får hoppas det blir bra också :P

Men men, nu ska jag upp och leta fram alla fotbollskläder! Är faktiskt rätt taggad. Skriver nog mer senare eller något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0