internet!

JAAA! Fick internet idag, fan vad bra. Nu känner jag mig inte lika ensam och instängd, hehe :P


Idag på skolan har vi fått skära och klippt i plåt, och borrat i den, slipat i den och sen typ böjt den. Det blev ett lock eller något? haha. Men det var faktiskt inte så himla tråkigt. Har hållt på med det hela dagen ungefär. Så fort vi får några speciella skor ska vi börja svetsa... haha. Kanske får börja vänja mig vid att man blir rätt smutsig! Så fort man tar i något verktyg blir man alldeles svart om fingrarna, usch:P

Och ikväll är det idol! Ska höra om tjejerna i klassen ska se det, så kanske man får lite sällskap =)



här sitter jag i lägenheten, hihihoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0